Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.
A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.
Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.
Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- AgiCon All-Stars konferencia
- Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem
- „Rákattant” az Apple a magyar startupra
- Utak és lehetőségek a digitális oktatásban
- Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?
- Újraindítás helyett újragondolás
- Internet Hungary 2020: soha nem látott felelősség a telekommunikációs szektoron a COVID válság miatt
- think.BDPST: A technológia a fejlődésünk motorja, de fontos a megfelelő szabályozás is
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.