A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett

forrás: Prím Online, 2022. július 24. 11:43

A Fujitsu arany fokozatot szerzett a European Customer Experience Awards 2022 díjprogramban ügyfélélmény-átalakítási (CX) modelljével a régióban elért gyors és jelentős fejlődésnek köszönhetően. A díjprogram elismert független iparági CX-szakértőkből álló zsűrije élő online esemény keretében hirdetett eredményt.

A Fujitsu CX Performance Center (CXPC) csapata arany fokozatot szerzett „Az év CX-csapata” kategóriában és ezüstöt „A legjobb B2B-stratégia” kategóriában. Az európai ügyfélélmény-átalakítási projektekre összpontosító győztes csapat kevesebb mint két éve működik, 11 CX-coachcsal és több mint 30 ügyfélcsapattal 8 európai országban. A coachok nagymértékben javítják a Fujitsu ügyfeleinek nyújtott élményt. A Fujitsu szeretné ezt a programot valamennyi ügyfélcsapata gyakorlatába beépíteni az európai régióban a következő hónapok során. 

 

A Fujitsu CX Coaching programjának lényege, hogy a különféle háttérből érkező coachok a Fujitsu munkatársi csapatainak szerves részeként javítják az ügyfélélményt Európa-szerte minden munkanapon. A CXCP 2020-as megalapítása óta a Fujitsu mérhető eredményjavulást ért el az ügyfelek visszajelzéseiben és különféle iparági felmérésekben* – pontszámát és rangsorban elfoglalt helyét tekintve egyaránt javította teljesítményét a hasonló vállalatokhoz képest. A Fujitsu infokommunikációs-technológiai (IKT) cégként szerzett NPS (Net Promoter Score) eredménye 31 pontot javult, míg digitális átalakulást támogató vállalatként 25 ponttal nőtt a pontszáma, ami azt is jelzi, hogy a Fujitsu e két attribútum szerinti megítélése konvergenciát mutat. A Whitelane kutatóügynökség által szintén ebben a naptári évben készített független IT-outsourcing jelentések megállapították, hogy a Fujitsu jelentős előrelépést ért el az általános ügyfélegedettségi pontszámok terén egész Európában, különös tekintettel az Egyesült Királyságra. Ugyanebben az időszakban a vállalat több mint 20 millió dollár árbevételre tett szert az átalakítást támogató tevékenységek, köztük a CX-coaching pozitív hatásának köszönhetően. 

 

A program a legmagasabb szintű vezetés támogatását élvezi 

Az ügyfélélmény átalakítása iránt elkötelezett CXCP működését a Fujitsu legmagasabb szintű európai vezetője, Paul Patterson, a Fujitsu európai régiójának vezérigazgatója is támogatja. A globális régiók teljesítményét személyesen a Fujitsu vezérigazgatója és digitális átalakulásért felelős vezérigazgató-helyettese, Takahito Tokita felügyeli Tokióból. 

 

„A Fujitsu küldetésének tartja az iparágvezető ügyfélélmény biztosítását, és azt szeretné, hogy ügyfelei kiváló teljesítményt nyújtó, megbízható digitális átalakulási partnerként tekintsenek rá. A programunk elindítása után szűk két évvel elnyert arany fokozat a belső kulturális átalakulás iránti elkötelezettségünk elismerése. Bizonyítja, hogy CX-programunk a maga nemében egyedülálló, és pozitívan befolyásolja az ügyfeleinknek nyújtott élményt. A Fujitsu meggyőződése szerint az átalakulást támogató CX-coaching kézzelfoghatóan javítja az ügyfélélményt, erősíti az ügyfélhűséget, növeli az üzleti nyereségességet és fokozza a fenntarthatóságot” – nyilatkozta Paul Patterson.

 

A Fujitsu által elnyert CX-díj az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások terén elért fejlődést tükrözi. Az Egyesült Királyságban a vállalat közvetlenül is kínál CX-tanácsadási szolgáltatásokat ügyfeleinek. Ennek során az egyedi és konkrét ügyféligények alapján modellezi a költségeket. 

 

__________________

* A Fujitsu a „Qualtrics Voice of the Customer” felmérés és a Whitelane IT Outsourcing benchmarkjai szerint méri az ügyfélélményt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59