Digitális Közönségmérés: Elindult a dkt.hu szolgáltatás
Megállapodott a Gemius - Ipsos konzorciummal a 26 tagot képviselő dkt - digitális közönségmérési tanács, mely a digitális piaci szereplők érdekeit képviseli a közönségmérési kérdésekben.
A Gemius-Ipsos konzorcium a MAKSZ és az IAB Hungary által kiírt Digitális Közönségmérési Tender 2013 (DKT13) nyerteseként 2013 májustól induló és 2017 végéig tartó kutatásában egyszerre szolgálja ki valamennyi digitális médium mérési szükségleteit, így egy kutatási forrásból lehet majd megismerni a hazai oldalak webes, mobilos és videós forgalmát és az egyes oldalak közönség-összetételét, ezen felül a mérés információkat szolgáltat majd a külföldi weboldalakra vonatkozóan is.
Az előző évektől eltérő, hogy a piaci szereplők (tartalomszolgáltatók, ügynökségek) a kutatási adatokat nem a kutatói konzorciumtól, hanem a Digitális Közönségmérési Tanács (dkt) Egyesülettől vásárolják meg.
A dkt Egyesület annak érdekében jött létre, hogy az iparági szereplők érdekeit szem előtt tartva szakértők és üzleti döntéshozók segítségével ágazati testületként képviselje az ügynökségek és tartalomszolgáltatók érdekeit az online közönségmérést végző Gemius-Ipsos konzorcium felé.
A kutatási konzorciummal való megállapodás előzményeként a Digitális Közönségmérési Tanács alapítógyűlésén az alapító tagok megválasztották a tisztségviselőket, meghatározták az egyesületi tagdíj mértékét, elfogadták a 2012-2013 évi budgetet és a költségfelosztási javaslatot.
Az első egyesületi ülésen megválasztották Szabó Ákost (Adaptive Média) az egyesület elnökének, valamint megállapodtak abban, hogy a mindenkori MAKSZ és IAB elnököt tanácskozási joggal meghívják a dkt elnökségi találkozóira.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Az Y-generáció digitális identitása
- Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Innovációs platformba tömörül kilenc hazai infokommunikációs vállalkozás
- Kicsavart törölköző az űrben [Videó]
- Minden negyedik PC védtelen
- Álommunkára keres fiatal jelentkezőt a Sharp
- Miben hisznek a hazai webshopok?
- Háromszáz millió forint összköltségű K+F projektet indított a BalaBit
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.