Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

MTI Sajtóadatbank, 2016. december 25. 09:14

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

A felmérésben négy ország 800 értékesítési és marketingvezetőjét kérdezték meg. A válaszadók 78 százaléka számít 2020-ra a virtuális valóság ügyfélszolgálati célú használatára, 80 százalékuk pedig a tervek szerint chatbotokkal bonyolítja majd le az ügyintézést.

 

A vállalatok ugyanis meg akarnak felelni a gyorsan növekvő és változó fogyasztói elvárásoknak, ezért a jövőt a virtuális valóságban és a programozható chatbotokban látják.

 

Napjainkban az ügyfélszolgálati feladatokat élő emberek látják el, de egyre több fogyasztó intézné vásárlásait vagy oldaná meg felmerülő problémáját az értékesítési, vagy ügyfélszolgálati munkatársakkal való beszélgetés nélkül.

 

A felmérés során a vezetők 60 százaléka elismerte, hogy a fogyasztói profilok még nem tökéletesek, a hiányos adatokkal működő chatbotokat még jelentős mértékben fejleszteni kell ahhoz, hogy fogyasztók elégedettek legyenek a virtuális valóságban történő ügyintézéssel.

 

Az Oracle felmérésben négy ország vett részt: Franciaország, Hollandia, Dél-Afrika és az Egyesült Királyság.

 

Az Oracle átfogó és integrált felhő alapú alkalmazásokat és platformszolgáltatásokat tartalmazó csomagokat kínáló vállalat.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde

A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből. 

2024. május 8. 14:16

GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I

Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése,  valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.

2024. május 8. 11:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36